تفاوت هتل all و uall چیست؟

هتل‌های uall

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تابحال در هنگام رزرو هتل به گزینه‌ای به نام all و uall برخورد کرده‌اید؟ برایتان اهمیتی داشته که تفاوت میان این دو در چیست؟ یا بدون تحقیق در اینباره اقدام به رزرو هتل کرده‌اید؟ در واقع all و uall بیشتر پیرامون سرویس غذایی صحبت میکند و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بدون آنکه پولی با خود به رستوران هتل ببرید از امکانات آن استفاده کنید، شکمتان را سیر کنید و پولی هم نپردازید. با آسان بگرد همراه شوید تا تفاوت‌های هتل all و uall را بیآبید.

ویژگی‌های هتل all چیست؟

تصور کنید که یک تور مسافرتی تهیه کرده‌اید و قرار است به استانبول سفر کنید و در هتلی ۵ ستاره اقامت کنید. قبل از سفر به شما گفته میشود که هتل شما از نوع all یا all inclusive میباشد. این نوع هتل‌ها معمولا از امکانات نفریحی بسیار مناسبی برخوردار هستند و قادرند شما را تا حدی راضی نگه دارند که پای خود را از هتل بیرون هم نگذارید. یعنی قرارگیری امکاناتی همچون فضای لوکس، باشگاه فیتنس، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخر روباز و… به قدری شما را جذب خود خواهد کرد که فکر بیرون رفتن از سر شما خواهد پرید. در ضمن در این نوع هتل‌ها، تمامی وعده‌های غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام رایگان بوده و محدودیتی برای آن وجود ندارد.

جالب است بدانید که رایگان بودن وعده‌های غذایی در این هتل تنها محدود به صبحانه، ناهار و شام نیست، بلکه میان وعده‌ای شامل کیک و چای نیز در این لیست جای دارند. اگر جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که زیاد تمایلی به گشت و گذار در شهر را ندارید و بیشتر تمایل دارید تا در خود هتل سکونت داشته باشید و از امکانات آن استفاده کنید، این میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1499531741955{margin-top: 15px !important;background-image: url(http://file.asanbegard.com/2017/07/8p9uoikjee.jpg?id=9793) !important;}”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1499531498578{padding-right: 25px !important;padding-left: 25px !important;background-color: rgba(10,10,10,0.8) !important;*background-color: rgb(10,10,10) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column_text]

ناگفته نمایند که هتل‌های all محدودیت‌هایی را هم در سرو غذا دارند و تنها در ساعات مشخصی میتوانید از غذاهای رایگان استفاده نمایید و در خارج از ساعات تعیین شده باید هزینه آن را پرداخت نمایید. خلاصه هتل‌های all میتواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که بیشتر به تفریحات اهمیت میدهند تا خوراک!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1499530794909{margin-top: 15px !important;}”]

ویژگی هتل‌های uall چیست؟

هتل‌های uall که Ultra Inclusive نیز شناخته میشوند تمامی امکانات هتل‌های all را در خود دارند و تفاوت در این است که شما میتوانید به صورت ۲۴ ساعته از غذاها و خوارکی‌های رایگان استفاده کرده و محدودیتی هم برای شما وجود ندارد. این هتل نهایت توان خود را بکار گرفته تا بتواند اوج میهمان نوازی را داشته باشد و لحظات بدون دغدغه و مفرحی را برای شما به ارمغان بیآورد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1499531732705{margin-top: 15px !important;background-image: url(http://file.asanbegard.com/2017/06/7j5ehrtesg.jpg?id=9795) !important;}”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1499531626469{padding-right: 25px !important;padding-left: 25px !important;background-color: rgba(10,10,10,0.8) !important;*background-color: rgb(10,10,10) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column_text]

در این هتل‌ها همه چیز طعم و بوی لوکس بودن را میدهد! زمانی که شما این دست هتل‌ها را رزرو میکنید در واقع تمامی هزینه‌های مربوط به خورد و خوارک را پرداخت کرده‌اید. گرچه هتل‌های uall از بهترین نوع هستند، اما گفتنی است که از هزینه بالاتری نیز برخوردارند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search