باغ وحش بابلسر

باغ‌ وحش بابلسر باغ ‌وحشی خصوصی واقع در خیابان دریا در نزدیکی مرکز سرطان‌ شناسی بابلسر ‌است. این باغ ‌وحش که از آن با عنوان پارک ‌وحش نیز یاد می‌شود از حیواناتی همچون گوش سیاه که نوعی گربه وحشی است، خرس، میمون، چهار قلاده شیر، شتر، چهار گرگ بالغ و… نگهداری می کند. هرچند که در مورد نقل و انتقال بی‌ضابطه حیوانات به باغ ‌وحش بابلسر و همچنین ساختمان و تاسیسات ناکارآمد و همینطور شرایط نامناسب نگهداری حیوانات در آن انتقادهایی هم صورت گرفته ‌است و باغ وحش بابلسر با استانداردهای بین المللی باغ وحش فاصله های بسیاری دارد اما هنوز رسیدگی لازم به انجام نرسیده است.

سال هاست گزارش هایی درباره وضعیت این باغ وحش در رسانه ها منتشر می شود اما همچنان کسی از مسوولان برای خاتمه دادن به وضعیت ناگوار نگهداری از حیوانات در این باغ وحش اقدامی نکرده است. قفس های کوچک و کثیف این باغ وحش با استانداردهای بین المللی باغ وحش فاصله های بسیاری دارد. با وجود این همچنان باغ وحش بابلسر نه تنها به کار خود ادامه می دهد که در برخی موارد گونه های نادر جانوری هم به این باغ وحش ارسال می شود.

برای بازدید از این باغ وحش بلیط کم بهایی از شما دریافت می شود. باغ وحش بابلسر در ابتدای بلوار ساحلی بابلسر واقع شده است به عبارتی خیابان دریا، لب ساحل، هم جوار هتل بین المللی و مرکز سرطان شناسی شهر بابلسر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search