ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل

مگر میتوان سواحل زیبا و نیلگون خلیج فارس سفر کنید و لذت نبرد؟ از طرفی یکی از زیباترین درخت‌های جهان نخل نارگیل است که با تنه بلند و باریک، ساقه یکنواخت، تاج انبوه، برگ‌های زیاد و خوشه‌های میوه در کنار سواحل کیش منظره‌ای فوق العاده را پدید آورده است که هر گردشگری که به آنجا سفر میکند تمایل دارد تا به تماشای آنان بنشیند. بیش از ۳ هزار سال است که درخت نارگیل در قسمت جنوبی آسیا کشت میشود و در حال حاضر این درخت را میتوان به وفور در مناطق استوایی مشاهده نمود.

این درخت به طور قائم رشد میکند و ارتفاع آن تا سی متر و قطر تنه آن تا یک متر نیز میرسد. برگ‌های این درخت دراز و به طول ۴ تا ۵ متر و مرکب از چند برگچه باریک و دراز که حدودا یک متر است میرسد و به رنگ سبز روشن است. میوه این درخت مانند خوشه و شامل چندین نارگیل به اندازه‌های مختلف است.

با تمام این تفاسیر به جرات میتوان گفت یکی از زیباترین سواحل ایران در نقره فام شرق جزیره کیش میباشد که با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی به همراه آلاچیق‌های متعدد که در طول ساحل ساخته شده است زیبایی منحصربفردی را پدید آورده است. به طور دقیق‌تر این منطقه بسیار زیبا در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و در واقع مکانی است برای آرامش بخشیدن به گردشگران.

ساحل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search