همسایه نینجاها در قلعه تاریخی ژاپنی شوید!

قلعه هیرادو

اونقدر راجع به نینجاها سریال، کارتون و فیلم ساخته شده است که بعید میدونم اسمش به گوشتون نخورده باشه. مثل لاک پشت‌های نینجا ? اگر دوست داشتید که برای یکبار هم که شده با آن‌ها صحبت میکردید یا از نزدیک نینجاها را میدید الان موقع همین کار هست چون باید به قلعه هیرادو سفر کنید. با آسان بگرد همراه باشید.

قلعه هیرادو جاییست که پر است از نینجاهای ژاپنی! شهرداری شهر ناگازاکی و یک شرکت خدمات مهمان خانه از علاقمندان خواسته که با تکمیل فرم پذیرش در قرعه کشی به خصوصی شرکت کنند. اگر اسم شما در این قرعه کشی دربیآید باید به قلعه هیرادو، محل زندگی نینجاهای خفن بروید. در حقیقت این اقدام شهرداری ناگازاکی برای جذب گردشگر بیشتر برای دیدن این قلعه تاریخی و محوطه‌های اطراف آن میباشد.

خوب است بدانید که قلعه هیرادو در سال ۱۵۹۹ بر روی رود کوچکی ساخته شد که به خلیج هیرادو مشرف بوده است. در زمان انزوای ملی و در دوره‌ای که کشور ژاپن توسط شوگون‌ها یا به عبارتی دیگر دیکتاتورهای نظامی اداره میشد، خاندان ماتسورا توانستند قلعه هیرادو و اطراف آن را اشغال نمایند. در این قلعه همچنان آثار زره و شمشیرهای اصل وجود دارد که برای بازدید عموم قرار داده شده است. همچنین قسمتی از این قلعه نیز به قبرستان بدل گشته که برخی از افراز سلطنتی در آن دفن شده‌اند.

حتما بخوانید: ویزای ژاپن

خوش شانس‌هایی که بتوانند برنده این قرعه کشی شوند همانند یک لرد و لیدی قرن هجدهمی زندگی در این قلعه را تجربه خواهند کرد. آن‌ها کیمونو خواهند پوشید و خدمتکاران و نینجاهایی خواهند داشت که برای خدمتگذاری و انجام دستورات شما حاضر خواهند بود. برندگان این قرعه کشی در بالاترین طبقه که به عنوان اتاق دیده‌بانی استفاده میشد، اقامت میکنند و با غذای فصلی پذیرایی خواهند شد. ضمنا باید به ماهیگیری هم بروند و هرچه صید کنند برای صبحانه سرو خواهند کرد.

قلعه هیرادو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search