جزیره رمانتیک و عاشقانه در تایلند

بسیاری از مردم شخصیت زمستانی دارند ، بدین معنا که از فصل سرد زمستان لذت می برند و همیشه دنبال تماشای اولین دانه ‏های برف هستند. برای این دسته از افراد نزدیک شدن به فصل زمستان لذتبخش است. اما دسته دیگر دوست دارند زمستان را در ‏جایی سپری کنند که سرد نباشند ، آنها هنوز به ساحل و دریا علاقه مندند و می خواهند از خورشید لذت ببرند. اگر شما هم از آن ‏دسته افرادی هستید که به مقاصد گرم علاقه مند هستید می توانید این بار به ‏Khao Lak‏ بروید.

Khao Lak‏ به معنای کوه لاک است. این شهر از مجموعه ای از چند روستا تشکیل شده است که امروزه یکی از مهم ترین ‏مقاصد گردشگری در تایلند به شمار می رود. این شهر بخاطر فضای آرامی که دارد بسیار شهرت دارد. ‏Khao Lak‏ تقریبا ۶۰ ‏کیلومتری شمال پوکت قرار گرفته است و از طریق فرودگاه بین المللی پوکت قابل دسترسی است.

خائو لاک فضای رومانتیک و آرامی دارد ، در این شهر رنگ های متفاوتی را خواهید دید و سواحل شن های سفید ، آبشارهای ‏پلکانی ، قدیمی ترین جنگل ها و دریاچه ها از دیگر دیدنی های این منطقه به شمار می روند. هرچند اصلی ترین جاذبه این شهر ‏سواحل زیبای آن است که بیشتر گردشگران را به سوی خود می کشاند. در اینجا گردشگران می توانند از رستوران ها و ‏غذاخوری های متنوع استفاده کنند ، خرید کنند یا از خدمات ماساژ بهره مند شوند و همچنین زیبایی های طبیعی کمیابی را از ‏جمله گونه های مختلف ماهی ها بببینند.

جزیره Khao Lak تایلند

جزیره Khao Lak تایلند

جزیره Khao Lak تایلند

جزیره Khao Lak تایلند

جزیره Khao Lak تایلند

جزیره Khao Lak تایلند

جزیره Khao Lak تایلند

جزیره Khao Lak تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search